مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 22:422022-04-23اقتصادي

کاهش قیمت از اهداف راه اندازی میدان میوه شهرداری بیرجند است


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: کاهش قیمت و افزایش کیفیت میوه مورد نیاز مردم از اهداف راه اندازی میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری و یکی از مهمترین برنامه های این سازمان است که با منافع عده ای همخوانی ندارد.

- حسن دلپسند، رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند امروز به رسانه های گروهی اعلام کرد: میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری در جهت حمایت از حقوق مصرف کننده و با هدف عرضه میوه و تره بار با قیمت و کیفیت مناسب از اواخر سال گذشته در بلوار مسافر روبه روی پایانه مسافربری راه اندازی و از هفته جاری همه روزه شد.

وی گفت: بازار میوه و تره بار بلوار مسافر به صورت همه روزه از ساعت 6 تا غروب برای خرید عموم شهروندان فعال است تا میوه با قیمت کمتر از بازار به دست مردم برسد.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند بیان کرد: 10 غرفه در میدان میوه و تره بار شهرداری فعال شده اما با توجه به اعلام آمادگی سرمایه گذار پیش بینی می شود تا پایان ماه رمضان تمامی غرفه ها در این مکان به صورت همه روزه فعالیت خود را آغاز و میوه مورد نیاز سطح شهر را تامین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت از اهداف راه اندازی میدان میوه شهرداری بیرجند است

کاهش قیمت از اهداف راه اندازی میدان میوه شهرداری بیرجند است