مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 17:222022-04-23اجتماعي

شواهد قابل استناد مبنی بر وجود پلنگ در چادگان وجود ندارد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چادگان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای محلی مبنی بر مشاهده پلنگ در بخش چنارود گفت: شواهد و قرائن قابل استنادی دیده نشده است اما با توجه به توپوگرافی و پوشش گیاهی و حیات وحش منطقه امکان وجود پلنگ در منطقه را به صورت کامل تایید یا رد نمی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، روز گذشته خبری مبنی بر مشاهده پلنگ در منطقه چنارود شهرستان چادگان در فضای مجازی منتشر شد.

در همین راستا مجتبی حاجتی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چادگان در گفت و گو با خبرنگار فارس در چادگان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای محلی مبنی بر رویت پلنگ در منطقه اظهار داشت: در این رابطه شواهد و قرائن قابل استنادی دیده نشده و عکس و فیلم های ارسال شده به اداره شهرستان از فاصله بسیار دور تصویر برداری شده است.

وی با اشاره به اینکه تأیید یا رد این موضوع نیاز به شواهد قابل استناد دارد، گفت: با توجه به  توپوگرافی و پوشش گیاهی و حیات وحش منطقه چنارود، امکان رؤیت پلنگ در منطقه را به صورت کامل تأیید یا رد نمی کنیم ، ولی تأیید موضوع نیاز به دلایل و شواهد قابل استناد یعنی عکس و فیلم دارد.

حاجتی ضمن اظهار خرسندی از نگرانی مردم فهیم و حامی محیط زیست، گفت: در هر صورت از عزیزانی که مانند همیشه حامی محیط زیست بوده و در این رابطه احساس نگرانی کرده اند تشکر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شواهد قابل استناد مبنی بر وجود پلنگ در چادگان وجود ندارد

شواهد قابل استناد مبنی بر وجود پلنگ در چادگان وجود ندارد