مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-04-23اقتصادي

298 زندانی جرائم غیرعمد آذربایجان شرقی چشم انتظارخیران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  مراغه، محمد جوادی مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان  آذربایجان شرقی امروز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه 298 زندانی جرائم غیرعمد آذربایجان شرقی چشم انتظار کمک های خیران هستند، اظهار کرد: این زندانیان به خاطر 300 میلیارد تومان بدهی مالی در زندانی هستند.

وی گفت: با تلاش های قضات و اعضای صلح و سازش زندان در صورت مشارکت 35 میلیارد تومانی خیران بخش زیادی از این زندانیان به آغوش خانواده هایشان باز می گردند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان  آذربایجان شرقی اضافه کرد: پس از دو سال شرایط کرونایی همزمان با ماه مبارک رمضان به همت ائمه جمعه و مسوولان استان و شهرستان های در قالب جشن گلریزان خیران پای برای آزادی زندانیان پای کار آمده اند.

به گفته جوادی، سال گذشته با مشارت 16 میلیارد و 600 میلیون تومان خیران 552 از مددجویان جرائم غیرعمد در استان از زندان های استان آزاد شده اند.

وی گفت: با تلاش ستاد دیه، کارکنان زندان و قضات دادگستری سال گذشته شاکیان از بدهی خود 20 میلیارد تومان گذشت کرده اند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان  آذربایجان شرقی اضافه کرد : بخشی از بدهی زندانیان توسط بانک ها در قالب پرداخت تسهیلات تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

298 زندانی جرائم غیرعمد آذربایجان شرقی چشم انتظارخیران

298 زندانی جرائم غیرعمد آذربایجان شرقی چشم انتظارخیران