مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-04-23حوادث

2 فوتی در پی 3 حادثه کوهنوردی در چهارمحال و بختیاری


ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به عملیات های روز گذشته جمعیت هلال احمر اظهار کرد: روز دوم اردیبهشت 6 تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به 3 حادثه کوهستان در شهرستان های بروجن و اردل امدادرسانی کردند که متاسفانه در حادثه های فوق 2 نفر جان خود را از دست دادند.

وی گفت: طی گزارش مرکز پیام جمعیت هلال احمر استان در حادثه اول مبنی بر ایست قلبی فردی در کوه کلار، تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن با پشتیبانی تیم نگین به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این حادثه طبیعت گرد 67 ساله اهل شهر ایذه قبل از حضور نیروهای امدادی به دلیل مشکل ایجاد شده فوت می کند و تلاش تیم کوهستان اعزامی  برای احیای فرد حادثه دیده نتیجه نداشت لذا پس با همکاری کوهنوردان حاضر در صحنه، فرد فوت شده را به پایین کوه انتقال و تحویل نیروی انتظامی دادند.

  کیانی بیان کرد: در حاثه دوم مصدوم 65 ساله در اراضی اطراف روستای چشمه علی دچار افزایش فشار خون و درد در ناحیه قفسه سینه شده و تیم امداد و نجات پایگاه گدارکبک شهرستان بروجن در ساعت 12 به محل اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 فوتی در پی 3 حادثه کوهنوردی در چهارمحال و بختیاری

2 فوتی در پی 3 حادثه کوهنوردی در چهارمحال و بختیاری