مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-04-23سياسي

پخت 72 دیگ غذای نذری ​در گچساران


همزمان با شب شهادت حضرت علی ع به همت موکب طریق الکربلا 72 دیگ غذای نذری به نیت اصحاب اباعبدالله طبخ و بین 12هزار نفر از نیازمندان گچسارانی توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام حجازی در این آیین اظهار کرد: طبق روایت از ائمه اطهار هر کسی یک مؤمن روزه‏ دار را در ماه رمضان افطاری دهد، پاداشی برابر با آزاد کردن یک بنده نزد خدا داشته، و مایه آمرزش گناهان گذشته او نیز خواهد بود.

وی عنوان کرد: در استان سمنان برنامه ای در سطح کشور دارند که هر شهرستانی که تمایل داشته باشد، 72دیگ به یاد 72شهید کربلا اهدا می کنندکه در ایام و مناسبت های مختلف مذهبی در طول سال به مردم و مستضعفین نذری بدهند که این موضوع مدتی است که در گچساران هم با کمک خیرین اجرایی شده است.

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه از همه خادمین موکب طریق الکربلا و سایر مردم ولایتمدار شهرستان تشکر ویژه دارم، تصریح کرد: عنایتی هم از سوی دفتر مقام معظم رهبری و دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان به این امر مهم و ارزشمند نیز شد که حدود 12هزار افطاری داده شود.

محمد رمضانی،مسئول موکب طریق الکربلا هم در این آیین گفت:از همه هیئت های مذهبی،خیرین، موکب داران و گروه های جهادی بسیج که زحمت طبخ و توزیع این 72دیگ غذای نذری را کشیدند تشکر و قدرانی می کنم، افزون بر 72دیگ غذای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت 72 دیگ غذای نذری ​در گچساران

پخت 72 دیگ غذای نذری ​در گچساران