مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 04:222022-04-23سياسي

کسب معرفت قلبی سبب رسیدن به زندگی مومنانه می شود


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تأکید بر اینکه برای رسیدن به زندگی مومنانه باید معرفت قلبی کسب شود، گفت: شب های قدر بهترین فرصت برای رسیدن به این مرحله از خداباوری است.

- ، آیت الله رضا رمضانی شامگاه جمعه در مراسم شب شهادت امیرالمومنین علی (ع) و احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان که در مسجد هاشمی رشت برگزار شد، اظهار داشت: در شب های قدر، باید از خداوند بخواهیم که ظرفیت ما را زیاد کرده و به همان اندازه به ما عطا کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه شب قدر از جمله شب هایی است که ظرفیت انسان افزایش پیدا می کند، افزود: شب قدر، یک ضیافت الهی است که ما میهمان و ملائکه از طرف خداوند، میزبان هستند.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان چه بخواهیم و چه نخواهیم ما را به میهمانی الهی می برند، تصریح کرد: هر کس به اندازه خودش از سفره این مهمانی، بهره مند شده و استفاده می کند.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه نگاه ما نسبت به خودمان باید دقیق و به دور از سطحی نگری باشد، اظهار کرد: باید معرفت خود را بالا ببریم زیرا هیچ مانعی از طرف خداوند نیست بلکه باید موانعی که از سمت ما وجود دارد را کنار بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه در شب های قدر، ابتدا باید از کسانی که حقی برگردن ما دارند، حلالیت بگیریم و سپس از خداوند طلب بخشش کنیم، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب معرفت قلبی سبب رسیدن به زندگی مومنانه می شود

کسب معرفت قلبی سبب رسیدن به زندگی مومنانه می شود