مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 22:222022-04-22اجتماعي

طرح تفکیک زباله از مبدا در بجنورد اجرا می شود


شهردار بجنورد از اجرای طرح چپاک تفکیک زباله از مبدا در مرکز استان خراسان شمالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی شهرداری این شهرستان، جواد حمیدی، شهردار بجنورد، اظهارکرد: حفظ محیط زیست و تحقق شهرزیبا یکی از آرمانهای ما در مدیریت شهری است که با پیگیری ها و دغدغه های کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر امروز شاهد تحقق آن هستیم.

وی لازمه تحقق و اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا را منوط به مشارکت شهروندان دانست و گفت: آغاز طرح چپاک با 3 غرفه و به زودی به 5 غرفه ارتقا خواهد یافت و تا پایان سال براساس میزان استقبال و مشارکت شهروندان افزایش خواهد یافت.

شهردار بجنورد افزود: طرح جمع آوری در 2 قالب حضوری و یا با نصب نرم افزار هوشمند درگام اول اجرا می شود که می تواند تامین کننده اهداف اولیه ما در طرح تفکیک زباله باشد و ارائه اقلام، کارت شارژ شهروندی ازجمله امکاناتی است که افراد در قبال مشارکت و تحویل زباله های تفکیکی دریافت خواهند کرد.

حمیدی به لزوم آموزش چهره به چهره هم اشاره کرد و گفت: توقع داریم پیمانکارطرح این اقدام را از مدارس و مهدهای کودک و همچنین مجتمع های مسکونی شروع کند و قطعا با انجام تبلیغات محیطی خواهیم توانست سیستم اولیه جمع آوری زباله ها را تعریف و درخدمت شهروندان قرار بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تفکیک زباله از مبدا در بجنورد اجرا می شود

طرح تفکیک زباله از مبدا در بجنورد اجرا می شود