مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-04-22سياسي

تلاش دشمن برای ضربه زدن به نمادهای اسلامی/دستان ناپاک از اقتصاد کوتاه شود


دشمن در تلاش برای ضربه زدن به نمادهای اسلامی از بین بردن قبح و زشتی بی حیایی و بی حجابی است.

- ، آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی با اشاره به فرا رسیدن سالروز حادثه طبس و برنامه ریزی آمریکا برای حمله به ایران و ورود به صحرای طبس برای اجرای نقشه ای شوم، اظهار داشت: حادثه طبس درس عبرتی برای همگان بود به ویژه دشمنان که بدانند تا زمانی که ما در راه حق و اسلام باشیم و برای نصرت دین خدا و نصرت مسلمین قوی باشیم، خداوند نیز ما را یاری خواهد کرد.

امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل اقتصادی به ویژه گرانی و تورم زنجیره ای عنوان کرد: این موضوع مسئله سنگینی برای کشور است و متاسفانه عمیقی در دوران های گذشته دارد و تحریم های دشمنان نیز بر آنها افزوده است.

وی با اشاره به اینکه شرایط جهانی نیز بر گرانی اثرگذار است، افزود: شرایط جهانی یک شرایط غیرعادی است به نحوی که مرکز آمار ترکیه اعلام کرده بود که تورم در ترکیه 60 درصد شده این در حالی است که تحریم نیست.

مدرسی ادامه داد: حتی کشورهایی که خود را قدرت بزرگ اقتصادی می دانند، در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته اند و دنیای امروز منفصل از یکدیگر نیست.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اینکه بسیاری از کالاهای ما وارداتی است، افزود: بر این اساس تورم جهانی از این طریق وارد می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن برای ضربه زدن به نمادهای اسلامی/دستان ناپاک از اقتصاد کوتاه شود

تلاش دشمن برای ضربه زدن به نمادهای اسلامی/دستان ناپاک از اقتصاد کوتاه شود