مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-04-22سياسي

سپاه مایه عزت و اقتدار جهان اسلام است


استکبار جهانی با شیطنت های فراوان، با تحریم سپاه پاسداران به دنبال محدود کردن اقتدار و قدرت سپاه است، ولی امروز سپاه قدرتمندتراز قبل به فعالیت های خود ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار کرد: ماه رمضان ماه بندگی و رهایی از گناهان است، باید از فضیلت های این ماه عزیز بهره لازم و کافی را ببریم، در شب های قدر قرار داریم شبهایی که شب نزول قرآن است و می توان در این روزها به راز و نیاز به پروردگار پرداخت.

  وی با اشاره به دوم اردیبهشت سال 58 سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه همیشه باعث عزت ملت ایران بوده است، سپاه پاسداران تاسیس شد تا همچون قبل که اما علی (ع) و امام حسن(ع) تنها و مظلوم نباشند و ماجرای کربلا و امام حسن (ع) و معاویه در عصر حاضر تکرار نشود.

امام جمعه قرچک افزود: امروز استکبار جهانی در تکاپو هستند تا نیروی پر قدرتی همچون سپاه پاسداران را از بین ببرند، با شیطنت های فراوان همچون تحریم به خیال خودشان می توانند قدرت و حرکت سپاه مقتدر پاسداران را محدود کنند، امروز می بینیم که سپاه قدرتمندتر و مقتدرتر از قبل به فعالیت های خود ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه مایه عزت و اقتدار جهان اسلام است

سپاه مایه عزت و اقتدار جهان اسلام است