مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-22سياسي

پترومیانکاله ارزیابی علمی زیست محیطی شود/فقر مازندران ازصنعت مادر


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه استان نیازمند صنایع مادر است، بررسی علمی، منصفانه و دور از غرض ورزی مسائل زیست محیطی پروژه پتروشیمی میانکاله را ضروری خواند.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی آن را مسئله مهم دانست و گفت: حضرت علی (ع) در لحظات آخر عمر شریف به فرزندانشان سفارش تقوا داشته است.

وی گرامیداشت شهادت مولای متقیان اظهار داشت: حضرت علی (ع) برای عدالت، صلح و سازش، تقوای و پاکی به شهادت رسید و باید نسبت به این امام همام عدالت داشته باشیم همانگونه که انتظار داریم امام با ما به عدالت رفتار کند.

وی با تبریک فرارسیدن ایام قدر خواستار بهره گرفتن از فرصت معنوی شب ها و روزهای قدر تاکید کرد و گفت: ایام قدر همانند عید است و باید از این فرصت به خوبی بگیریم.

آیت الله لایینی با اشاره به مناسبت های پیش روی و شهادت سردار قرنی و تشکیل سپاه پاسداران اظهار داشت: به برکت سپاه پاسداران مملکت از ناامنی های درون و برون مرزی با کمک نهادهای امنیتی محفوظ مانده است.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه حکومت عدل علی (ع) به عنوان تابلوی ماندگار در صفحه تاریخ درخشان شده و به خاطر عدالت به شهادت رسیده است، افزود: همچنین حضرت امام زمان (عج) نیز با ظهور حکومت عدل جهانی را برقرار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پترومیانکاله ارزیابی علمی زیست محیطی شود/فقر مازندران ازصنعت مادر

پترومیانکاله ارزیابی علمی زیست محیطی شود/فقر مازندران ازصنعت مادر