مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-04-22سياسي

نقش آفرینی اندیشکده های بسیج اساتید در حل مسائل ضروری کشور


اندیشکده های نهضت استادی بسیج باید با شناسایی و احصای مسائل فوری، مهم و ضروری کشور بعنوان نهاد تصمیم ساز در ارائه راهکارهای عملیاتی نقش آفرینی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو نیز اسناد بالادستی کشور در حوزه علم و فناوری مبتنی بر نیل به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی با رویکرد مسأله محوری است.

آرایی با اشاره به پیشرفت های چشمگیر علمی پس از انقلاب اسلامی تأکید کرد: علم و فناوری موجب اقتدار ملی و بین المللی کشور در عرصه های مختلف می شود که البته نباید به موفقیت های موجود بسنده کرد و لازم است محصولات علمی را با نگاه دانش بنیان به سمت فناوری سوق داد.

رییس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در ادامه با اشاره به کار ویژه اندیشکده ها، افزود: اندیشکده های نهضت استادی بسیج باید با شناسایی و احصای مسائل فوری، مهم و ضروری کشور بعنوان نهاد تصمیم ساز در ارائه راهکارهای عملیاتی نقش آفرینی کنند.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور ضمن اشاره به مأموریت مهم سند راهبردی ده ساله بسیج مستضعفین در خصوص دستیابی به جایگاه مرجعیت فکری و علمی و تصمیم سازی برای نهادهای قانونگذار و سیاست گذار گفت: اندیشکده آموزش عالی در ذیل مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی که بعنوان کانونی ترین اتاق تفکر و سیاست پژوهی نظام آموزش عالی می باشد، بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی اندیشکده های بسیج اساتید در حل مسائل ضروری کشور

نقش آفرینی اندیشکده های بسیج اساتید در حل مسائل ضروری کشور