مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-04-22اجتماعي

در آموزش و پرورش چه خبر است؟/ بلاتکلیفی دانش آموزان در اصلاحیه های مکرر!


در برخی رسانه ها از دیشب خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه ممنوعیت برگزاری امتحانات فقط بعد از روزهای لیالی قدر است؛ این در حالیست که در سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی و مرکز روابط عمومی آموزش و پرورش، - خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: وزارت آموزش و پرورش روز گذشته یعنی 19 ماه مبارک رمضان خبری را روی پورتال خود با عنوان تعویق آزمون ها و امتحانات مدارس به بعد از ماه مبارک رمضان منتشر کرد.

در این خبر به نقل از اطلاعیه مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی آمده است به منظور بهره مندی دانش آموزان و همکاران فرهنگی از فضائل ماه مبارک رمضان و لیالی قدر لازم است، مدارس برگزاری آزمون ها و امتحانات را به بعد از ماه رمضان موکول نمایند .

در ساعات پایانی روز گذشته خبری که در سایت یکی از خبرگزاری ها به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد مبنی بر اینکه آن اطلاعیه اصلاح شده است و برگزاری امتحانات فقط در روز 23 ماه رمضان ممنوع است .

این خبر در شرایطی در کانال های مختلف و سایت منتشر شده بود که تا ساعت 12 ظهر روز 20 ماه رمضان، همچنان روی پورتال وزارت آموزش و پرورش و پورتال مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، همان اطلاعیه اول بود.

خبرنگار فارس این موضوع را پیگیری کرد تا اینکه بالاخره در ساعت 12:14 امروز، محسن زارعی رییس مرکز سنجش و پایش کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آموزش و پرورش چه خبر است؟/ بلاتکلیفی دانش آموزان در اصلاحیه های مکرر!

در آموزش و پرورش چه خبر است؟/ بلاتکلیفی دانش آموزان در اصلاحیه های مکرر!