مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 12:372022-04-22سياسي

نهضت جنگل نقش مهمی در افزایش بصیرت مردم داشت


جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به نقش مهم گیلانی ها در انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم، گفت: نهضت جنگل نقش مهمی در افزایش بصیرت مردم داشت.

- ، سردار علی فدوی در سفر روز گذشته خود به استان گیلان به همراه سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان از آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی بازدید کردند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه استان گیلان دیار قهرمانان مجاهد در طول تاریخ است، اظهار کرد: استان گیلان یکی از مجاهدترین استان های کشور در راه مبارزه با استکبار بوده و در طول تاریخ در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

سردار فدوی با اشاره به رشادت ها و مبارزات جهادی میرزا کوچک خان جنگلی در راه مقابله با استبداد داخلی و استعمار خارجی، گفت: گیلان مهد دلیرانی است که هر کدام یک الگو برای جوانان هستند لذا باید رشادت، مبارزات و مجاهدت های شخصیت هایی همچون میرزا کوچک خان جنگلی شناسایی و به نسل جوان و آیندگان به خوبی شناسانده شود.

وی وجود هشت هزار شهید گیلانی در دوران دفاع مقدس را نمونه ای از روحیه استکبارستیزی این خطه از کشور دانست و افزود: مردم گیلان در دوران دفاع مقدس و نیز دفاع از حرم رشادت های چشمگیر و ماندگاری از خود به نمایش گذاشتند که می تواند یک الگو مناسب در جامعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت جنگل نقش مهمی در افزایش بصیرت مردم داشت

نهضت جنگل نقش مهمی در افزایش بصیرت مردم داشت