مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-04-22سياسي

سپاه در چهار دهه گذشته همواره نگهبان انقلاب اسلامی بوده است


وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حدود چهار دهه گذشته همواره نگهبان انقلاب اسلامی بوده و اعضای آن بار ها از جان خود برای حفظ انقلاب و آبروی ملت گذشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: دوم اردیبهشت یادآور صدور فرمان پیر جماران برای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ نهادی که در حدود چهار دهه گذشته همواره نگهبان انقلاب اسلامی بوده و اعضای آن بار ها از جان خود برای حفظ انقلاب و آبروی ملت گذشته اند.

 پاسداران دلیرمرد در دوران دفاع مقدس با تکیه بر توان دفاعی خود، نقش پررنگی در بیرون راندن دشمن از خاک این مرز و بوم داشت و در دهه های اخیر هم این نیرو های انقلابی در کنار وفای به عهد خود با مردم برای خدمت صادقانه در عرصه جهاد و سازندگی کشور، با صدور پیام آزادگی و آزادمردی برآمده از بطن انقلاب اسلامی به دیگر ملت های آزادی خواه، در نبرد با دشمنان اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را فدای ملت کردند.

 گرامی می داریم یاد و خاطره شهیدان عالی مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سرباز دلاور اسلام، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز تاسیس س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه در چهار دهه گذشته همواره نگهبان انقلاب اسلامی بوده است

سپاه در چهار دهه گذشته همواره نگهبان انقلاب اسلامی بوده است