مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-04-22سياسي

تشکیل شعب ویژه صلح و سازش شورای حل اختلاف در شهرستان شهریار


شعب ویژه صلح و سازش شورای حل اختلاف در شهرستان شهریار و شهر های اندیشه، باغستان، صباشهر، شاهدشهر، وحیدیه، و فردوسیه تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حمید عسگری پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار اظهار کرد: در راستای سیاست های کلی دستگاه قضایی و رییس قوه قضاییه در خصوص اهمیت صلح و سازش و نقش آن در احقاق حق و پیشگیری از اطاله دادرسی، شعب ویژه صلح و سازش شورای حل اختلاف در شهرستان شهریار و شهر های اندیشه، باغستان، صباشهر، شاهدشهر، وحیدیه، و فردوسیه تشکیل شد.

وی گفت: کاهش ورود دعاوی از طریق ایجاد صلح و سازش فی مابین طرفین امکان پذیر است و وکلا می توانند نقش مؤثری را در اینباره ایفا کنند، همچنین ورود به موقع ریش سفیدان و بزرگان خانواده ها و هدایت جوانان می تواند را عدم وقوع اختلافات و تنش های خانوادگی موثر باشد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با نظارت مستمر بر عملکرد شعب مذکور، 3 هزار و 875 فقره پرونده قبل از ورود به دادسرا منجربه صلح و سازش و مختومه شد.

وی افزود: این امر در کنار فراهم کردن رضایت مندی ارباب رجوعان و تکریم مراجعه کنندگان، ضمن جلوگیری از اطاله دادرسی ها موجبات تسریع در روند رسیدگی به پرونده ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شعب ویژه صلح و سازش شورای حل اختلاف در شهرستان شهریار

تشکیل شعب ویژه صلح و سازش شورای حل اختلاف در شهرستان شهریار