مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 04:272022-04-22سياسي

دعوت وزیر ارشاد برای حضور مردم در نمایشگاه قرآن


وزیر ارشاد در گفتگو با برنامه بر آستان جانان رادیو قرآن ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت علی(ع)گفت:از همه شنوندگان و مردم عزیز درخواست می کنم تا از بیست و نهمین نمایشگاه قرآن بازدید کنند.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با برنامه بر آستان جانان رادیو قرآن ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت شب های پرفضیلت قدر گفت: ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات مردم عزیز کشورمان، از همه شنوندگان و مردم عزیز درخواست می کنم تا از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بازدید کنند.

وی در ادامه ضمن قدردانی ویژه از رادیو قرآن و زحمات دست اندرکاران این شبکه رادیویی برای پوشش این دوره از نمایشگاه افزود: همکاران بنده زحمات زیادی را متحمل شدند و بخش های متنوع و بسیار خوبی را آماده کردند که انشا الله همه مردم خوب کشورمان به همراه خانواده با حضور در این نمایشگاه، بتوانند از فضای معنوی آن بهره مند شوند.

گفتنی است برآستان جانان ویژه برنامه افطار رادیو قرآن و کاری از گروه اطلاع رسانی این شبکه رادیویی است که در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 15:25 بصورت زنده با اجرای دکترغلامرضا احمدی و دکتر مرتضی جوادی و به تهیه کنندگی دکتر مرتضی جوادی، سمیرا قنبری، فاطمه قاسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت وزیر ارشاد برای حضور مردم در نمایشگاه قرآن

دعوت وزیر ارشاد برای حضور مردم در نمایشگاه قرآن