مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 22:272022-04-21ورزشي

30 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خانه کشتی ایذه لازم است


فرماندار ایذه با تاکید بر افتخارات ورزشکاران شهرستان ایذه و داشتن پتانسیل های خوب در ورزش گفت: 30 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خانه کشتی ایذه لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن نبوتی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در جلسه شورای ورزش و جوانان شهرستان ایذه با بیان اینکه ایذه قطب کشتی فرنگی کشور است، بیان کرد: 30 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خانه کشتی ایذه لازم است که می طلبد این موضوع در دستور کار مسئولان ذیربط قرار گیرد.

وی افزود: سالن ورزشی برای بانوان با 70 درصد پیشرفت کار به دلیل نبود اعتبار 4 سال به حال خود رها شده و این فرصت خوبی است که با تخصیص اعتبار، این سالن را به عنوان یک هدیه به بانوان ایذه ای اهدا کرد.

نبوتی با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی کلدوزخ تنها با بهره برداری از سالن به حال خود رها شده گفت: با توجه به اینکه خاستگاه ورزشکاران روستاهاست اما شهرستان ایذه با داشتن 400 روستا از داشتن یک خانه و زمین ورزشی مناسب بی بهره هستند.

فرماندار ایذه با تاکید بر افتخارات ورزشکاران شهرستان ایذه و داشتن پتانسیل های خوب در ورزش بیان کرد: تکمیل و بازسازی پیست دوومیدانی، خانه کاراته و سالن بوکس از جمله مطالبات ورزشکاران این شهرستان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خانه کشتی ایذه لازم است

30 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خانه کشتی ایذه لازم است