مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 22:272022-04-21حوادث

ماجرای پرسه زنی با موتورسیکلت های سرقتی


عاملان دستبرد به کامپیوتر خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان های مشهد در حالی با تلاش نیروهای کلانتری آبکوه دستگیر شدند که بررسی ها نشان داد اعضای این باند نقابدار، سوار بر موتورسیکلت های سرقتی به پرسه زنی در خیابان های خلوت می پرداختند و در قرارهای صبحگاهی به اموال مردم دستبرد می زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماموران کلانتری آبکوه مشهد که در راستای مبارزه قاطعانه با سرقت های خرد در حوزه استحفاظی وارد عملیات های پلیسی شده بودند سرنشینان نقابدار یک دستگاه موتورسیکلت را در خیابان شهید ساجدی مشاهده کردند که در اطراف خودروهای پارک شده پرسه می زدند.

نیروهای گشت انتظامی که با دستورات ویژه سرهنگ حسین دهقان پور (فرمانده انتظامی مشهد) دامنه مبارزه با جرم را در ماه مبارک رمضان به کوچه پس کوچه های شهر کشانده بودند، دو جوان موتورسوار را زیر نظر گرفتند.

در همین حال ناگهان سرنشین موتورسیکلت متوجه نیروهای انتظامی شد و بدین ترتیب موتورسواران نقابدار به سمت بزرگراه آسیایی گریختند.

استعلام همزمان نیروهای گشت از مرکز فرماندهی پلیس نیز بیانگر آن بود که موتورسیکلت مذکور دارای سابقه سرقت است بنابراین ماموران به تعقیب موتورسواران پرداختند تا این که به خاطر سرعت زیاد و لغزندگی خیابان ها به دلیل بارش باران، کنترل موتورسیکلت از دست راکب آن خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پرسه زنی با موتورسیکلت های سرقتی

ماجرای پرسه زنی با موتورسیکلت های سرقتی