مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 16:472022-04-21سياسي

تاکید معاون استاندار بر توجه به جنبه های زیست محیطی در نیروگاه نکا


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در بازدید از نیروگاه نکا گفت: نیروگاه برق نکا با بهره وری و کارایی بهتر در جنبه های زیست محیطی با تغییر سوخت یا تغییر مصرف با کیفیت بهتری برق تولید کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی نیروگاه نکا، رضا علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران و کوروش موسوی تاکامی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با هدف کمک به رفع موانع عبور از پیک برق 1401 از مراحل تعمیرات اساسی واحدها و تولید برق نیروگاه شهید سلیمی نکا بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران ضمن آرزوی علو درجات برای روح امام راحل (ره)و شهدای نیروگاه و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری به بیان اهمیت جایگاه نیروگاه نکا و تولید برق پرداخت.

رضا علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران ،جایگاه نیروگاه را بسیار مهم، کلیدی، استراتژیک و از بزرگترین نیروگاه های کشور دانست و گفت: این مکان مقدس یادآور خاطرات و زحمات دوران دفاع مقدس است و به جهت اهمیت و نقش حساس این نیروگاه در تامین بخش قابل توجهی از برق استان و کشور در جنگ تحمیلی سه بار مورد تجاوز دشمن قرار گرفت و با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و مسافرخیز بودن استان و رشدتقاضای مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون استاندار بر توجه به جنبه های زیست محیطی در نیروگاه نکا

تاکید معاون استاندار بر توجه به جنبه های زیست محیطی در نیروگاه نکا