مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-21اقتصادي

مجوز تکثیر 5 میلیون قطعه تیلاپیا در استان سمنان صادر شد


مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: با هدف ارتقای بهره وری، مجوز تکثیر و پرورش پنج میلیون قطعه ماهی تیلاپیا در استان صادر شده است.

- ، بهرام فلاحی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی جهاد استان سمنان با بیان اینکه دو هزار تن مجوز پرورش و پنج میلیون قطعه مجوز تکثیر صادر شده است، ابراز کرد: پرورش متراکم کپور ماهیان، توسعه گونه های جدید آبزیان مانند ماهیان خاویاری، تکثیر و پرورش جلبک و پرورش آرتمیا با استفاده از آب های شور در دستور کار است.

وی میزان تولید کل آبزیان در استان سمنان در سال گذشته را یکهزار و 360 تن عنوان کرد و گفت: پرورش ماهیان زینتی و تیلاپیا در استان سمنان در حال انجام است به نحوی که میزان تولید ماهیان سرد آبی 800 تن و میزان تولید ماهیان گرمابی نیز 458 تن بود.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: برگزاری کلاس های آموزشی تخصصی برای آبزی پروران، برگزاری کلاس آموزشی طبخ آبزیان، مکانیزه کردن مزارع پرورش ماهی، توزیع بچه ماهی و خوراک آن به صورت ترویجی با مشارکت بخش خصوصی، پیگیری صدور مجوز آبزیان از جمله برنامه های توسعه ای شیلات استان سمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز تکثیر 5 میلیون قطعه تیلاپیا در استان سمنان صادر شد

مجوز تکثیر 5 میلیون قطعه تیلاپیا در استان سمنان صادر شد