مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-04-21سياسي

دریادار تنگسیری: همه آمران و عاملان ترور شهید سلیمانی باید قصاص شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم ضیافت افطاری وابستگان نیروی دریای سپاه در استان فارس با حضور دریادارپاسدارعلیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و سردار قادری معاون امور وابستگان سپاه در مسجد خاتم الانبیاء(صلی الله علیه وآله) شیراز برگزار گردید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، با ابراز خوشحالی از توفیق حضور در جمع با معنویت وابستگان  و رزمندگان پیشکسوت دریادل گفت : از اینکه در این مراسم باصفا و صمیمی همرزمان و یادگاران حماسه و ایثار، در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (علیه السلام)  زیارت می کنم  بسیار خداوند سبحان را شاکرم و برای همه شما عزیزان از خداوند سبحان، صحت، سلامت، عاقبت بخیری و توفیق روز افزون در تمام مراحل زندگی مسألت می نمایم.

درود خدا بر شما که باعث عزت و افتخار آفرینی سپاه اسلام هستید.

  سردار تنگسیری بیان داشت: امر جهاد در اسلام هیچ وقت کهنه نمی شود یک رزمنده جهادی و انقلابی همیشه در حال جهاد است دیروز در جهاد نظامی و امروز در عرصه جهاد کبیر و جهاد تبیین تکلیف داریم بصورت خستگی ناپذیری مثل دیروز تلاش و مجاهدت نماییم .

وی افزود :  وقتی عزت آفرینی و سربلندی نیروی دریایی سپاه را در مقابله با استکبار جهانی می شنویم و از صمیم قلب خوشحال می شویم باید از زحمات و مجاهدت های مخلصانه شما در زمان شاغلیت تقدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار تنگسیری: همه آمران و عاملان ترور شهید سلیمانی باید قصاص شوند

دریادار تنگسیری: همه آمران و عاملان ترور شهید سلیمانی باید قصاص شوند