مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-04-21سياسي

فداکاری امدادگران هلال احمر جلوه ای از ایثار دفاع مقدس است


فداکاری و تلاش های این عزیزان در خدمت به مردم جلوه ای از ایثار رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

- ، یعقوب سلیمانی در آیین شکرانه خدمت که در باشگاه فرهنگی رفاهی میلاد شهرداری کرج اظهار کرد: در بیانیه گام دوم به نقش جوانان در عرصه های مختلف توجه ویژه ای شده و نگاه جوانان، امدادگران و داوطلبان هلال احمر جز توکل و توجه چیز دیگری نیست.

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم تا با بینش، بصیرت و آگاهی در راستای تداوم اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی وظایف خود را به خوبی انجام دهیم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر افزود: تمام تلاش و همت جمعیت هلال احمر بر این است که فعالیت های خود را روزبه روز هم از لحاظ کمی و کیفی و همچنین سرمایه های اجتماعی خود را که به عنوان یک جمعیت مردم نهاد و سازمان مردمی که جهان شمول است و اصول و اهدافی در آن نهفته است افزایش دهد.

وی از خدمات جمعیت هلال احمر استان البرز در طرح ملی نوروزی در حوزه های امداد و نجات، ایمنی و سلامت، پیشگیری، هلال رحمت، خدمات بشردوستانه جوانان، امدادگران و داوطلبان تقدیر و تشکر کرد و این خدمات را مرهون فداکاری و ایثار اعضای این جمعیت دانست.

سلیمانی با اشاره به خدمات شبانه روزی امدادگران هلال احمر در شرایط مختلف کشور گفت: فداکاری و تلاش های این عزیزان در خدمت به مردم جلوه ای از ایثار رزمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فداکاری امدادگران هلال احمر جلوه ای از ایثار دفاع مقدس است

فداکاری امدادگران هلال احمر جلوه ای از ایثار دفاع مقدس است