مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-04-21سياسي

مراسم نخستین شب قدر در گناوه برگزار شد


آیین معنوی نخستین شب از شب های قدر( نوزدهم) ماه مبارک رمضان شامگاه چهارشنبه با رعایت تمهیدات بهداشتی در مناطق مختلف شهرستان گناوه برگزار شد.

- ، همزمان با نخستین شب از لیالی با فضیلت قدر و در شب ضربت خوردن مظلومانه مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع)، آیین های ویژه این شب در نقاط مختلف شهرستان گناوه همزمان با سراسر کشور برگزار شد و مؤمنان دریادل با حضور در اماکن پیش بینی شده و با رعایت پروتکل های بهداشتی به راز و نیاز با معبود خود پرداختند و در سوگ مولای خود عزاداری کردند.

مؤمنان روزه دار شهرستان گناوه ، در اولین شب از لیالی قدر رمضان امسال،، با حضور در مساجد، اماکن مذهبی و حسینیه ها، تکایا و منازل خود، ضمن قرائت آیات قرآن کریم، زیارت جامعه کبیره و دعای جوشن کبیر و بر سر گرفتن قرآن ندای سبحانک یا لااله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب سر دادند و در آستان بندگی با خواندن 100 فراز از دعای جوشن کبیر از پروردگارشان طلب آمرزش کردند.

به همین مناسبت آیین ویژه شب های قدر در مصلی جمعه گناوه همراه با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مراسم قرآن به سر و مداحی و مدیحه سرایی با حضور مؤمنان و خداجویان و با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم نخستین شب قدر در گناوه برگزار شد

مراسم نخستین شب قدر در گناوه برگزار شد