مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 08:122022-04-21سياسي

شب قدر عقب ماندگی های یک عمر انسان را جبران می کند


شب قدر ویژگی و خاصیتی دارد که می تواند عقب ماندگی های یک عمر انسان را جبران کند.

- ، حجت الاسلام سید حسین آقامیری شامگاه پنجشنبه در مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه شب قدر در واقع شب ترمیم ایمان انسان ها است ابراز داشت: در شب قدر حجاب بین خدا و بندگان از بین می رود و این شب ویژگی و خاصیتی دارد که می تواند عقب ماندگی های یک عمر انسان را جبران کند.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان کسی ضربت خورد که تجلی حق و توحید در عالم بود و شب قدر نیز شب نزول قرآن کریم است.

وی افزود: نزول قرآن کریم و همچنین بعثت پیامبر اسلام (ص) اوج معنویت رسول الله بود و مشرکان وقتی دیدند که نمی توانند حریف ایشان شوند گفتند که کاری به بت های ما نداشته باش و خدای خودت را تبلیغ کن که پیامبر نیز در پاسخ فرمودند شکستن بت ها در واقع اصول دین من است.

وی گفت: به فرموده قرآن کریم مؤمنان واقعی کسانی هستند که به خدا و پیامبر ایمان داشته و با جان و مال خود در راه خداوند جهاد می کنند.

حجت الاسلام آقامیری ادامه داد: اگر کسی می خواهد بداند مسیری که در پیش گرفته؛ راه درستی است باید ببیند که آیا دشمن دارد یا خیر و اگر دشمنی نداشت؛ باید به حقیقت حرف و عمل خود شک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب قدر عقب ماندگی های یک عمر انسان را جبران می کند

شب قدر عقب ماندگی های یک عمر انسان را جبران می کند