مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 22:522022-04-20اجتماعي

تردد کامیون در شب های قدر پایتخت ممنوع شد


با تمهیدات اتخاذ شده از سوی پلیس و همچنین همکاری شهروندان، شب های قدر در آرامش کامل سپری خواهد شود و مردم بهره مندی معنوی کافی از این شب های پربرکت را در آرامش کامل تجربه کنند.

- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، از ممنوعیت ورود و تردد کامیون ها در معابر پایتخت در شب های قدر خبر داد.

سرهنگ علی همه خانی به ایرنا گفت: امشب(چهارشنبه) و همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در مبادی ورودی شهر تهران مستقر شده و از ورود کامیون ها به شهر جلوگیری می کنند.

به گفته وی، در همین راستا کامیون هایی که وارد شهر شوند متوقف و اعمال قانون شده و به بیرون از شهر هدایت خواهند شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: تعدادی از کامیون ها امشب اقدام به ورود به سمت شهر تهران کردند که ماموران پلیس راهور ده ها دستگاه از این کامیون ها را متوقف کردند.

وی تاکید کرد: با تمهیدات اتخاذ شده از سوی پلیس و همچنین همکاری شهروندان، شب های قدر در آرامش کامل سپری خواهد شود و مردم بهره مندی معنوی کافی از این شب های پربرکت را در آرامش کامل تجربه کنند.

به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، استقرار و آماده باش ماموران پلیس راهنمایی و رانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد کامیون در شب های قدر پایتخت ممنوع شد

تردد کامیون در شب های قدر پایتخت ممنوع شد