مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 21:272022-04-20حوادث

متهم: 80 بار خودزنی کردم!


هفت متهم پرونده خنجرکش های خیابانی در حالی صبح روز گذشته و زیر بارش باران شدید به بازسازی صحنه قتل پرداختند که عامل دو جنایت در این نزاع وحشتناک مدعی شد برای دفاع از خودم آدم کشتم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، صبح روز گذشته هنگامی که رگبار باران بر سنگفرش خیابان های مشهد فرود می آمد، هفت متهم یک پرونده جنایی به چهارراه دانش آموز مشهد هدایت شدند تا در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد به بازسازی صحنه قتل بپردازند.

در این میان جوان 20 ساله ای به نام علی خ که به اتهام قتل دو جوان دیگر به نام های ایلیا و امیر دستگیر شده است، با دستور قاضی دکتر صادق صفری، مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد تا جزییات نزاع وحشتناک هفتم فروردین را بازگو کند.

متهم این پرونده جنایی پس از تفهیم اتهام از سوی قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب و تاکید بر این که مواظب اظهارات خود باشد و حقیقت ماجرا را بیان کند، با ابراز پشیمانی از این حادثه هولناک گفت: اختلافات ما از مدت ها قبل آغاز شده بود و در روزهای گذشته به اوج رسید به گونه ای که آن ها مرا به بیابان های اطراف مشهد کشاندند و به شدت تحقیرم کردند و از صحنه های تحقیرشدن من فیلم گرفتند.

این موضوع کینه ای در دلم ایجاد کرد و می دانستم که آن ها باز هم به سراغم خواهند آمد به همین دلیل چاقویی را به همراه داشتم تا این که نیمه شب هفتم فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم: 80 بار خودزنی کردم!

متهم: 80 بار خودزنی کردم!