مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 20:172022-04-20سياسي

عارف: تعامل با جناح های سیاسی را راهبرد اصلی خود می دانیم


رییس بنیاد امید ایرانیان درباره تعامل بین جناح های سیاسی گفت: برخی اقدامات در این باره صورت گرفته است و ما این را راهبرد اصلی خود می دانیم.

خیلی مشترکات داریم و در این باره اعلام آمادگی هم کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نشست محمدرضا عارف رییس بنیاد امید ایرانیان با فعالان رسانه ای بعداز ظهر امروز(چهارشنبه 31 فروردین) برگزار شد.

عارف در این نشست ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان علی(ع) در بخشی از اظهاراتش با اشاره به اهمیت مطالبه گری و پاسخگویی اظهار داشت: اگر مطالبه گری راهبرد، جایگاه خوب و واقعی خودش را در نظام ما پیدا کرده بود و همچنین یک نگاه ارزشی به مطالبه گری می شد، وضعمان این نبود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و بیان داشت: مردم به دلایل مختلف سرخورده شده اند و به مشکلات معیشتی شان توجهی نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: برا اساس تجربه 4 دهه گذشته نظام ما باید به سمت حکومت حزبی برود که متاسفانه نه نظام ما و نه سیاست ما توانایی این کار را ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: همه دولت ها کارشان نفی دولت های قبل است واین زنجیره وار ادامه دارد؛ این مسئله باید در کشور حل شود و از نظرات کارشناسی دول گذشته بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف: تعامل با جناح های سیاسی را راهبرد اصلی خود می دانیم

عارف: تعامل با جناح های سیاسی را راهبرد اصلی خود می دانیم