مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 16:522022-04-20سياسي

هیئت های مذهبی کانون تحقق جهاد تبیین هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی بعد از ظهر امروز در گردهمایی بانوان مداح بسیجی استان با اشاره به رسالت های هیئت های مذهبی اظهار کرد: یکی از کارکردهای اصلی هیئت های مذهبی جهاد تبیین و روایت صحیح از حماسه های تاریخی و انقلابی است وی افزود: هیئت ها کانون تحقق جهاد تبیین هستند و امروز پویایی و نشاط هیئت در گرو تحقق صحیح جهاد تبیین است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: در طول انقلاب اسلامی هیئت های مذهبی و مداحان خوش درخشیدند و علاوه بر تربیت مجاهدان و شهدای بزرگ و حماسه سازان در روایتگری و جهاد تبیین عملکرد موثری داشتند و لذا هیئت های مذهبی همواره باید در جهاد تبیین پیشگام و پیشتاز باشند.

کریمی با بیان اینکه تبلیغ و تبیین با رویکرد ابتکار و خلاقیت باید مورد توجه هیئت های مذهبی باشد، گفت: در شرایطی که دشمنان انقلاب خانواده و ارزش های اسلامی را مورد هدف قرار دادند هیئت های مذهبی باید نقش خود را در تقویت کانون خانواده به خوبی ایفا کنند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی در دهه پنجم حیات خود در اوج اقتدار و سربلندی است، افزود: لازم است روز به روز مولفه های اقتدار و پیشرفت تقویت شوند که یکی از آنها غیرت دینی به عنوان موتور محرکه پیشرفت کشور و اساس حرکت انقلاب است و باید این مولفه به خوبی تبیین شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های مذهبی کانون تحقق جهاد تبیین هستند

هیئت های مذهبی کانون تحقق جهاد تبیین هستند