مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 15:172022-04-20فناوري

چهارمین کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات برگزار می شود


چهارمین کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت محصولات و راه حل های ذخیره سازی و پردازشی داده و اطلاعات، در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.

- ، سندیکای صنعت مخابرات ایران در اطلاعیه ای از برگزاری کنفرانس ظرفیت با محوریت محصولات و راه حل های ذخیره سازی و پردازشی داده و اطلاعات در 28 اردیبهشت ماه سال جاری در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

نخستین کنفرانس ظرفیت در شهریور سال 1400 و با شروع به کار دولت جدید، با محوریت خودنمایی زنجیره تأمین داخلی برای شبکه ملی اطلاعات برگزار شد.

در 23 مهرماه 1400 نیز کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات (شامل کلیه لایه های شبکه) و با محوریت توسعه پایدار زیرساخت های ارتباطی با حضور وزیر ارتباطات، اپراتورهای ارتباطی و شرکت های تحقیقی و تولیدی برگزار شد.

سومین رویداد کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت FTTx در 23 اسفند 1400 به بخش دسترسی باند پهن ثابت اختصاص یافت.

قرار است چهارمین کنفرانس ظرفیت صنعت ICT نیز با محوریت محصولات و راه حل های ذخیره سازی و پردازشی داده و اطلاعات، 28 اردیبهشت امسال برگزار شود.

طبق اعلام سندیکای صنعت مخابرات، در کمیته بومی سازی شبکه ملی اطلاعات که هر هفته در وزارت ارتباطات برگزار می شود، توانمندی های احصا شده در لیست ممنوعیت واردات قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات برگزار می شود

چهارمین کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات برگزار می شود