مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 15:122022-04-20اقتصادي

تفاهمنامه پزشکی قانونی با مجمع خیرین سلامت کشور امضا شد


به منظور توسعه زمینه های همکاری مشترک و همه جانبه و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود خیرین کشور، تفاهم نامه همکاری بین سازمان پزشکی قانونی کشور و مجمع خیرین سلامت کشور به امضا رسید.

- به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، در این تفاهم نامه که صبح روز چهارشنبه 31 فروردین به امضای دکتر عباس مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور و حسینعلی شهریاری دبیرکل جامعه خیرین سلامت کشور رسید، بر تقویت و توسعه همکاری دوجانبه تأکید شده است.

موضوع این تفاهم نامه مشترک توسعه همکاری های دوجانبه به منظور فراهم کردن زمینه گسترش عدالت در دسترسی به خدمات سازمان و نیز کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش سلامت جسمی و روانی جامعه با رویکرد جلب مشارکت مردمی در امر احداث، تکمیل و تجهیز مراکز و آموزش و پژوهش مورد نیاز سازمان است.

برنامه ریزی و هماهنگی مشترک به منظور کمک به ساخت، تکمیل و تجهیز مراکز سازمان، ایجاد زمینه های مناسب برای معرفی خدمات سازمان به جامعه خیرین و آحاد جامعه، فرهنگسازی در امر خیر و جهت دهی در امر عدالت در دسترسی به خدمات و برنامه ریزی مشترک برای تجلیل و قدردانی از خیرین و شخصیت های فعال از جمله موارد مورد تاکید در این تفاهم نامه مشترک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهمنامه پزشکی قانونی با مجمع خیرین سلامت کشور امضا شد

تفاهمنامه پزشکی قانونی با مجمع خیرین سلامت کشور امضا شد