مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-20سياسي

راه اندازی و اعطای مجوز به مراکز نهضت ملی جلسات خانگی نورالثقلین


«رویداد راه اندازی و اعطای مجوز به مراکز نهضت ملی جلسات خانگی نورالثقلین» با حضور اعضای سازمان دارالقرآن و سازمان تبلیغات برگزار شد.

- با حضور اعضای سازمان دارالقرآن و سازمان تبلیغات برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رویداد راه اندازی و اعطای مجوز به مراکز نهضت ملی جلسات خانگی نورالثقلین با حضور حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ رییس سازمان دارالقرآن الکریم، علی اصغر سهرابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران، جمعی از مدیران سازمان دارالقرآن و مدیران مراکز اجرایی طرح نورالثقلین در سالن اجتماعات سازمان دارالقرآن برگزار شد.

حجت الاسلام اخوان صباغ رییس سازمان دارالقرآن الکریم با آرزوی استجابت دعای همه مؤمنین در شب های قدر و با اشاره به طرح نورالثقلین اظهار داشت: امیدواریم این طرح که با هدف پیشبرد حرکت های قرآنی و توسعه فرهنگ و تربیت نسل قرآنی و هم تراز انقلاب اسلامی شکل گرفته است به همت مدیران مراکز اجرای طرح نورالثقلین استان تهران و دیگر شهرستان ها بیش از پیش توسعه یابد.

وی افزود: با بهره گیری از طرح نورالثقلین می توانیم گامی فراتر از آموزش قرآن انجام دهیم و با لبیک مراکز قرآنی و همراهی این عزیزان با این طرح؛ بی شک، آینده این مسیر بسیار روشن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی و اعطای مجوز به مراکز نهضت ملی جلسات خانگی نورالثقلین

راه اندازی و اعطای مجوز به مراکز نهضت ملی جلسات خانگی نورالثقلین