مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-20سياسي

تجلیل آزادگان از سریال «زیرخاکی»/ ابوترابی فرد: نقطه منفی در «زیرخاکی» ندیدم


مراسم تجلیل از عوامل سریال تلویزیونی «زیرخاکی» با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد و جمعی از آزادگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از عوامل سریال تلویزیونی زیرخاکی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد و جمعی از آزادگان برگزار شد.

جلیل سامان کارگردان، رضا نصیری نیا تهیه کننده، مجید اکبر شاهی مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم، میثم نجفی مدیر برنامه ریزی، حسین لنجانی جانشین تولید، بهنام جعفری طراح صحنه، مهناز اکبری طراح لباس، مرجان تاجیک منشی صحنه و بازیگران این سریال همچون هومن برق نورد، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، پیام احمدی نیا و ابراهیم طلعتی نژاد از جمله حاضران در مراسم تجلیل از عوامل سریال تلویزیونی زیرخاکی بودند.

فضای اسارت از طنز خالی نبود بیژن کیانی از آزادگان حاضر در این مراسم طی سخنانی ضمن عرض خوش آمدگویی به میهمانان گفت: شاید برای همه مردم فضای اسارت به گونه ای ترسیم شده که همه آن ماتم و غم و درد باشد، در حالی که عنصر مشخصه ایرانی و ذات طناز ایرانی حتی در زندان و علی رغم شکنجه ها، وجود داشت و از مقوله طنز خالی نبود.

وی افزود: ما در اسارت شعر و سرود و حتی تئاتر طنز اجرا می کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل آزادگان از سریال «زیرخاکی»/ ابوترابی فرد: نقطه منفی در «زیرخاکی» ندیدم

تجلیل آزادگان از سریال «زیرخاکی»/ ابوترابی فرد: نقطه منفی در «زیرخاکی» ندیدم