مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-20اقتصادي

استقرار سیستم استحصال انرژی از پسماند در ایستگاه آزادگان


مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تهران از گسترش مراکز بازیابی مواد (MRF) و نهایی سازی پسماندهای شهری و انجام مراحل اصلی مدیریت پسماند در مجتمع های نوین پردازش پسماند تا پایان سال آتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد مهدی عزیزی مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تهران ،  ضمن ابراز خشنودی از روند پیشرفت مطلوب تاسیسات بازیابی مواد (MRF) برای نخستین بار در ایستگاه میانی کوهک، از گسترش مراکز بازیابی مواد (MRF)  و نهایی سازی پسماندهای شهری و انجام مراحل اصلی مدیریت پسماند در مجتمع های نوین پردازش پسماند تا پایان سال آتی خبر داد.

عزیزی با اشاره به انجام مراحل پردازش پسماند در تاسیسات میانی بازیابی مواد افزود: در حال حاضر پسماندهای خشک شهروندان از طریق طرح های تفکیک در مبدا به ایستگاه های بازیافت مواد منتقل و پسماندهای تر نیز از مخازن مستقر در سطح شهر توسط عوامل شهرداری جمع آوری شده و به مجتمع پردازش و دفع آرادکوه منتقل می شود.

وی در ادامه ضمن بیان بخش های در نظر گرفته شده جهت تاسیسات میانی بازیابی مواد از جمله سوله پردازش و پذیرش پسماند شهری، تصفیه خانه شیرابه با استانداردهای لازم، سیستم حذف بوی بد و تحول در نحوه مدیریت پسماند ریجکتی و آلی در مجتمع های نوین پردازش پسماند گفت: پسماند های زیر سرندی به کارخانه استحصال انرژی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار سیستم استحصال انرژی از پسماند در ایستگاه آزادگان

استقرار سیستم استحصال انرژی از پسماند در ایستگاه آزادگان