مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-20سياسي

مراسم شب های قدر در 800 نقطه استان بوشهر برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بعد از دو سال شرایط سخت کرونایی، مراسم شب های قدر از نوزدهم ماه مبارک رمضان در 800 نقطه استان بوشهر برگزار می شود.

- ، حجت الاسلام محمدرضا طاهری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرا رسیدن لیالی پر خیر و برکت قدر اظهار داشت: بر اساس هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده، مراسم شب های قدر در همه مساجد، حسینیه ها، تکایا و هیئت های مذهبی می تواند برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: این مراسم و برنامه ها با محوریت موضوعاتی از قبیل جهاد تبیین، امیدآفرینی و روشنگری وظیفه مسلمین در امداد مستضعفین و به ویژه مسئله قدس در سطح استان برگزار می شوند.

وی افزود: همزمان با فرا رسیدن لیالی قدر مراسم ویژه احیا در بیش از 800 نقطه استان از سوی هیئات مذهبی، مساجد، حسینیه ها، اماکن مقدس و مجامع و تشکل های مردمی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

حجت الاسلام طاهری اضافه کرد: با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و تقسیم پذیرایی در ظروف یک بار مصرف می توان به قدرت گرفتن فعالیت ها از جمله فعالیت های دینی در سطح استان کمک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم شب های قدر در 800 نقطه استان بوشهر برگزار می شود

مراسم شب های قدر در 800 نقطه استان بوشهر برگزار می شود