مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-20اقتصادي

5.5 میلیارد تومان در جشن های گلریزان آذربایجان غربی جمع آوری شد


مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی گفت: تاکنون 5 میلیارد و 500 میلیون تومان با کمک خیران در جشن های گلریزان استان جمع آوری شده است.

- ، مجتبی محمدی صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان در بوکان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال 25 مراسم جشن گلریزان در استان با حضور خیرین برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون از این تعداد 12 جشن گلریزان برگزار شده است، افزود: مابقی جشن های گلریزان نیز در شهرستان های مختلف استان در ایام ماه مبارک رمضان با حضور خیران و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی تربیتی آذربایجان غربی ادامه داد: تاکنون بیش از پنج میلیارد و 500 میلیون تومان با کمک خیران در سطح استان آذربایجان در آیین های جشن گلریزان جمع آوری شده است.

محمدی با بیان اینکه امسال 350 زندانی با محکومیت جرایم غیرعمد برای آزادی، چشم انتظار کمک های خیران و مردم نوع دوست در این استان هستند، گفت: به صورت علی الحساب 200 میلیون تومان توسط ستاد دیه به این شهرستان کمک خواهد شد تا برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد هزینه شود.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر مردم خیر و نوع دوست شهرستان بوکان در جشن گلریزان این شهرستان گفت: هر مبلغی که توسط خیران در جشن های گلریزان جمع آوری شود، معادل آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5.5 میلیارد تومان در جشن های گلریزان آذربایجان غربی جمع آوری شد

5.5 میلیارد تومان در جشن های گلریزان آذربایجان غربی جمع آوری شد