مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-20سياسي

خدمات رسانی به کودکان سرطانی در اردبیل مطلوب است


فرماندار اردبیل با اشاره به خدمات رسانی مناسب بنیاد حمایت از بیماران سرطانی به کودکان سرطانی گفت: خانواده کودکان سرطانی دغدغه ای از لحاظ هزینه درمان و خدمات نداشته باشند.

- ، سید محمد اعتماد صبح چهارشنبه در بازدید از وضعیت کودکان سرطانی بیمارستان بوعلی اردبیل اظهار کرد: خدمات رسانی به کودکان سرطانی توسط مؤسسه حمایت از بیماران سرطانی به شکل مناسب انجام می شود تا این کودکان و خانواده هایشان دغدغه ای از لحاظ هزینه درمان و خدمات نداشته باشند.

وی گفت: همت، تلاش و حمایت مؤسسه حمایت از کودکان سرطانی و خیران این مرکز قابل تقدیر و قدردانی بوده و اقدام خیرخواهانه آنها بسیار ارزشمند و اجر معنوی و اخروی زیادی دارد.

سید محمد اعتماد اعجازی در مرکز خدمات دهی مؤسسه خیریه حمایت از کودکان سرطانی شمیم مهر نیز حضور یافت و ضمن قدردانی و پزشکان این مجموعه تلاش و همت آنها قدردانی کرد و همچنین در این بازدید نشان والای مؤسسه حمایت از کودکان سرطانی به فرماندار اردبیل اعطا شد.

فرماندار اردبیل همچنین با حضور در جلسه مسئولان ستاد عتبات عالیات استان اردبیل گفت: اقدامات فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قابل تحسین و قدردانی است.

اعتماد اعجازی گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان نقش ارزنده ای در بازسازی عتبات عالیات با مشارکت های خیرین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی به کودکان سرطانی در اردبیل مطلوب است

خدمات رسانی به کودکان سرطانی در اردبیل مطلوب است