مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 16:072022-04-19اقتصادي

با واردات تخم مرغ شانسی 2.5 میلیون تومانی نمی توان در جنگ ارزی پیروز شد!


در حالی که کشور با سخت ترین جنگ اقتصادی بخصوص در زمینه ارزی دست و پنجه نرم می کند، واردات کالاهای لوکس همچنان ادامه دارد.

تخم مرغ شانسی های میلیونی در بازار از جمله این کالاهاست! - در حالی که کشور با سخت ترین جنگ اقتصادی بخصوص در زمینه ارزی دست و پنجه نرم می کند، واردات کالاهای لوکس همچنان ادامه دارد.

تخم مرغ شانسی های میلیونی در بازار از جمله این کالاهاست! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طی سنوات گذشته به ویژه از سال 97 به این سو کشور با محدودیت های ارزی مواجه شده است؛ محدودیت هایی که در نهایت منجر به اعمال ممنوعیت برای واردات 2200 قلم کالا جهت حفظ تراز ارزی کشور شد.

با این حال با توجه به اینکه تولید داخل نتوانست در تمام این حوزه ها نقش فعالی ایفا کند، قاچاق جایگزین واردات این محصولات در بازار شد.

در این بین، طی این سال ها واردات غیررسمی بیشتر در کالاهایی دیده شده که به نوعی لوکس و غیرضروری تلقی می شوند و قیمت هایی بالاتر از عرف اقتصادی کشور دارند؛ به عنوان نمونه اسباب بازی یکی از این همین کالاهایی است که اگرچه مصرف نسبتاً زیادی در کشور دارد اما طی سال های گذشته، بازار نتوانسته پاسخ مناسبی به مصرف کنندگان به ویژه از جهت قیمت بدهد و آنطور که حامد تأملی عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی می گوید 15 تا 25 درصد بازار اسباب بازی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با واردات تخم مرغ شانسی 2.5 میلیون تومانی نمی توان در جنگ ارزی پیروز شد!

با واردات تخم مرغ شانسی 2.5 میلیون تومانی نمی توان در جنگ ارزی پیروز شد!