مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 15:272022-04-19سياسي

اهانت به قرآن نشان از هراس دشمنان اسلام است/حجاب پرچم دفاع از ارزش های دینی است


دشمنان در روزهای گذشته در یکی از کشورهای اروپایی به قرآن اهانت کردند که این اقدام ناشایست، نشان از هراس آن ها از اقتدار امت اسلام است و تاکیدی برای امت اسلام است که بیشتر به موضوع قرآن بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی در ادامه سلسله نشست های بیان نکات تفسیری قرآن کریم، پیش از آیین ترتیل خوانی قرآن کریم همزمان با روز هفدهم ماه مبارک رمضان اظهار داشت: خداوند در بسیاری از آیات قرآن خود را حامی متقین معرفی نموده است و اگر جامعه ای با تقوا باشد خداوند همواره با حمایت خود این جامعه را به اقتدار و پیروزی خواهد رساند.

وی افزود: خداوند در آیه 32 سوره حج نشانه های تقوا در جامعه را معرفی نموده است و تاکید می کند، جامعه ای که شعائر الهی را بزرگ بشمارد جامعه با تقوایی است.

استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: قدرت جامعه اسلامی در گرو حمایت خداوند متعال است و تعظیم شعائر توسط افراد جامعه بیانگر میزان تقوای آن جامعه و میزان حمایت خداوند از آن جامعه است.

وی تاکید کرد: جامعه ای که دچار بی تقوایی شود، حمایت خداوند را از دست خواهد داد و تضعیف و زمینه تسلط مستکبران نیز فراهم می شود و اقتدار جامعه نیز از بین خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به قرآن نشان از هراس دشمنان اسلام است/حجاب پرچم دفاع از ارزش های دینی است

اهانت به قرآن نشان از هراس دشمنان اسلام است/حجاب پرچم دفاع از ارزش های دینی است