مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-19حوادث

رفع تصرف 13 میلیاردی اراضی ملی در قشم


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از رفع تصرف 635 متر از اراضی ملی در شهرستان قشم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری امروز بیان داشت: در پی وصول خبری مبنی بر وقوع زمین خواری اراضی منطقه آزاد شهرستان قشم رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور کار شناسان پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان قشم قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی صورت گرفته مشخص شد شخصی اقدام به تصرف غیرقانونی یک قطعه زمین به مقدار 635متر از اراضی متعلق به سازمان منطقه آزادقشم جهت احداث منزل مسکونی کرده و حدود یکسال است که زمین موصوف نیز در تصرف فرد متصرف می باشد.

این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: با پیگیری و اعلام شکایت نماینده حقوقی سازمان منطقه آزاد و بررسی اسناد مالکیت با هماهنگی قضایی متهم احضار در تحقیقات صورت گرفته به بزه ارتکابی معترف شد که در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی ارسال و با هماهنگی و حضور نماینده قضایی زمین تصرف شده، رفع تصرف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش اراضی رفع تصرف شده در این عملیات را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی 13 میلیارد ریال عنوان کرده و از عموم شهروندان و مردم قدرشناس استان خواست: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی و غیر مجاز مراتب را در اسرع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 13 میلیاردی اراضی ملی در قشم

رفع تصرف 13 میلیاردی اراضی ملی در قشم