مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-19سياسي

مستند مرحوم حاج علی خورشیدی فردا از شبکه 3 پخش می شود


مجموعه مستند «ستایشگران خورشید» همزمان با شب های قدر با نگاهی ویژه به زندگانی پیشکسوتان عرصه مدح و ستایشگری آستان مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از شبکه 3 سیما پخش می شود.

- مهدی تدینی، مسئول کارگروه تاریخ شفاهی جامعه ایمانی مشعر در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس از پخش مجموعه مستند ستایشگران خورشید خبر داد و گفت: با استفاده از یادداشت ها و گفته های شخصیت های مختلف در مورد حاج علی خورشیدی یک مستند چهار قسمتی با محوریت نگاهی به زندگی و خدمات پیرغلام اهل بیت(ع)، زنده یاد حاج علی خورشیدی و همچنین یک یادنامه تهیه کرده و نام هر دو را ستایشگران خورشید گذاشتیم.

تهیه کننده مستند ستایشگران خورشید با بیان اینکه این یادنامه نخستین شماره خود را به حاج علی خورشیدی اختصاص داده و شمارگان آینده آن در مورد دیگر شخصیت ها خواهد بود، تصریح کرد: سیداحمد شمس و حاج میرزا علی ستایشگر نیز نفرات بعدی هستند که کار ثبت تاریخ شفاهی شان آغاز شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه مستند ستایشگران خورشید به کارگردانی رضا توکلی و تدوین تقی شیرنیا همزمان با شب های قدر از  31 فروردین تا 3 اردیبهشت ماه 1401 ساعت 18:15 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند مرحوم حاج علی خورشیدی فردا از شبکه 3 پخش می شود

مستند مرحوم حاج علی خورشیدی فردا از شبکه 3 پخش می شود