مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-19سياسي

مرخصی ارفاقی برای 69 زندانی البرزی


در بازدید از سالن پنج ندامتگاه مرکزی کرج، با اکثر زندانیان این بخش گفت و گو و ضمن بررسی مشکلات سه زندانی آزاد و برای 69 نفر مرخصی و نهادهای ارفاقی تعلق گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، به همراه دادستان مرکز استان، معاون نظارت بر زندان و اجرای احکام دادگستری کل استان و 18 نفر از مدیران قضایی و قضات دادگاه ها و دادسرای کرج از ندامتگاه مرکزی کرج بازدید کردند.

حسین فاضلی هریکندی در حاشیه این بازدید با اشاره به دستور رییس قوه قضاییه جهت حضور همه قضات و مدیران در زندان ها برنامه دادگستری کل استان و ملاقات مستقیم با همه زندانیان گفت: با برنامه ریزی انجام شده توسط معاونت نظارت بر زندان و اجرای احکام کیفری دادگستری کل استان البرز، در این بازدید، سالن پنج ندامتگاه مرکزی کرج که به جوانان 18 تا 25 ساله اختصاص دارد انتخاب و با اکثر زندانیان این سالن دیدار و گفت وگو انجام شد.

 وی افزود: در این بازدید پنج ساعته، در خصوص تمامی درخواست ها دستورات قضایی لازم صادر شده، از جمله 3نفر با مرخصی پایان حبس آزاد شدند و به 8 نفر مرخصی میان دوره تعلق گرفت، همچنین برای 3نفر دستور بررسی پرونده در اجرای ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرخصی ارفاقی برای 69 زندانی البرزی

مرخصی ارفاقی برای 69 زندانی البرزی