مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-19اقتصادي

فاضلاب 18 شهر و روستاهای کردستان ساماندهی می شود


سرپرست شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: ساماندهی فاضلاب روستاها و 18 شهر فاقد تأسیسات فاضلاب استان اواخر سال گذشته در سفر وزیر نیرو به استان تصویب شد که اجرایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد فرهاد پیش از ظهر امروز در جلسه با اعضای شورای شهر دلبران اظهار کرد: در بخش آب و فاضلاب نواقصی از گذشته وجود داشته که بخش عمده آن ناشی از نبود و یا کمبود اعتبارات بوده است.

وی با اشاره به اینکه منابع مالی در اختیار شرکت از دو محل جاری و طرح های عمرانی تامین می شود، گفت: به دلیل محدودیت های درآمدی در بخش اعتبارات داخلی نمی توان انتظار زیادی برای اجرای پروژه داشت و باید پروژه ها از طریق اعتبارات طرح های عمرانی اجرا شود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: بخشی از اعتبارات طرح های عمرانی به صورت استانی و بخشی فرااستانی و ملی است و اعتبارات استانی از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی ابلاغ می شود.

فرهاد با بیان اینکه موضوع ساماندهی فاضلاب شهر دلبران همواره جزو دغدغه های شرکت آب و فاضلاب است، گفت: از شورای شهر دلبران انتظار داریم دریافت اعتبار جهت این امر از محل اعتبارات استانی را از فرمانداری شهرستان قروه پیگیری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلاب 18 شهر و روستاهای کردستان ساماندهی می شود

فاضلاب 18 شهر و روستاهای کردستان ساماندهی می شود