مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 10:122022-04-19پزشكي

سخنگوی دولت: 70 زمینه همکاری بین ایران و قطر در زمینه جام جهانی در دستور کار است


سخنگوی دولت دولت با اشاره به جلسات دولت درباره جام جهانی فوتبال گفت: 70 زمینه همکاری بین ایران و قطر در دستور کار است که یکی از این موارد ایجاد زیرساخت های میزبانی در جزایر ایرانی قشم و کیش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه (30 فروردین ماه) در نشست خبری، ضمن تبریک روز ارتش به دلاور مردان ارتشی، اظهار داشت: در دو هفته گذشته دولت مصوبه های داشت که مهم ترین آن آیین نامه بودجه سال 1401 بود که به تصویب هیئت دولت رسید.

وی افزود: فرایند تدوین 46 آیین نامه در دستورکار دولت قرار دارد همچنین طرح های متعدد در دستورکار کمیسیون های دولت است و هر کدام از این طرح ها نهایی شود به اطلاع عموم خواهد رسید.

سخنگوی دولت گفت: طرح های دانش آفرینی در دستور کار دولت است که بعد از تصویب طرح دانش بنیان وزارت کشاورزی، اکنون طرح دانش بنیان وزارت بهداشت در دست بررسی است که به زودی در صحن دولت مطرح می شود.

بهادری جهرمی با اشاره به دیدارهای رمضانی رییس جمهور، تصریح کرد: این دیدارها برای گفتگوی صریح و شفاف با اقشار مختلف جامعه است تا مشکلات اقشار بدون واسطه به سمع و نظر رییس جمهور برسد.

وی ادامه داد: سفر بعدی رییس جمهور به استان قزوین خواهد بود که این سفر طی دو هفته آینده انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: 70 زمینه همکاری بین ایران و قطر در زمینه جام جهانی در دستور کار است

سخنگوی دولت: 70 زمینه همکاری بین ایران و قطر در زمینه جام جهانی در دستور کار است