مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-19ورزشي

اولین دوره مسابقات امداد و نجات استان یزد در ابرکوه برگزار می شود


مسئول خانه هلال مرکزی جمعیت هلال احمر ابرکوه گفت: به همت جمعیت هلال احمر و شهرداری ابرکوه برای اولین بار در استان یزد یک دوره مسابقات امداد و نجات ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود که بدون محدودیت پذیرای تیم هایی از سراسر استان خواهد بود.

- مهدی فتاحی، مسئول خانه هلال مرکزی هلال احمر ابرکوه در گفت وگو با خبرنگار فارس از این شهرستان اظهار کرد: اولین دوره مسابقات امداد و نجات استان یزد ویژه ماه مبارک رمضان در دو بخش بانوان و آقایان به صورت تیم های پنج نفره در شهرستان ابرکوه برگزار خواهد شد.

مسئول خانه هلال مرکزی جمعیت هلال احمر ابرکوه تصریح کرد: در این دوره از مسابقات تیم های شرکت کننده با توجه به دستورالعمل تدوین شده توسط عوامل اجرایی در آیتم های اسکان و آمادگی جسمانی، پیش بیمارستانی و نجات جاده با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

فتاحی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد یک فضای رقابتی برای نمایش دادن توان عملیاتی امدادگران استان، ارتقای سطح آگاهی، ایجاد انگیزه و نشاط، بالا بردن سطح توان عملیاتی نیروها عنوان کرد و گفت: شرکت در این مسابقه هیچ گونه محدودیت سنی ندارد.

وی با بیان این که شرکت در مسابقه برای کلیه تیم ها از سراسر استان رایگان است، ادامه داد: شرایط ویژه ای نیز برای دانش آموزان در نظر گرفته شده و افرادی که پیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره مسابقات امداد و نجات استان یزد در ابرکوه برگزار می شود

اولین دوره مسابقات امداد و نجات استان یزد در ابرکوه برگزار می شود