مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-18بين الملل

نمایندگان پارلمان اردن خواستار اخراج سفیر اسراییل شدند


بیش از هشتاد نفر از نمایندگان پارلمان اردن، در اعتراض به تجاوزات صهیونیست ها، درخواست اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از این کشور را مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پارلمان اردن در جلسه امروز دوشنبه در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی در قدس شریف.

خواستار اخراج سفیر این رژیم از امان شد.

شبکه اردنی المملکه گزارش داد، نمایندگان پارلمان اردن یادداشت اعتراضی که به امضای 87 نماینده رسیده است، درخواست اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از این کشور را مطرح کردند.

کمیسیون پارلمانی فلسطین نیز خواستار آغاز تلاش پارلمانی در سطح عربی و بین المللی شد تا حفاظت از مسجد الاقصی صورت گیرد و از حقوق مردم فلسطین نیز دفاع شود؛ به نحوی که این تلاشها متضمن تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی بیت المقدس باشد.

این کمیسیون با تأکید بر اینکه تشکیل کشور فلسطین، تنها راه  صلح دائمی در منطقه است، خاطر نشان کرد که برای برای خنثی کردن طرح یهودی سازی قدس و تغییر ویژگی های آن، و تحریف میراث تاریخی و مذهبی آن.

در کنار عبدالله پادشاه اردن قرار دارد.

به گفته این کمیسیون، آنچه در مسجدالاقصی رخ می دهد، افراط گرایی صهیونیستی برای اجرای اهداف خود، تشدید هدفمند تنش و حمله آشکار به مقدسات مسجدالاقصی و جایگاه آن در وجدان امت اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان پارلمان اردن خواستار اخراج سفیر اسراییل شدند

نمایندگان پارلمان اردن خواستار اخراج سفیر اسراییل شدند