مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 15:272022-04-18سياسي

حجت الاسلام رفیعی: عربستان به اسم علم آموزی تفکرات وهابیت را ترویج می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی ظهر امروز در ادامه سلسله مباحث تفسیر سروه عنکبوت همزمان با شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان در شبستان امام خمینی (ره) اظهار کرد: در آیه 56 سوره عنکبوت خداوند می فرماید ای بندگانی که ایمان آورده اید، زمین خداوند بزرگ است و لازم است اگر ایمان تان در خطر است هجرت نمایید.

وی افزود: چندین آیه در قرآن در خصوص هجرت وجود دارد و جایی که دین و ایمان انسان در خطر است وظیفه انسان این است که هجرت نماید به گونه ای که مسلمانان نیز در صدر اسلام از مکه به مدنیه و به حبشه هجرت نمودند تا از دست مشرکان و کافران خلاص شوند.

استاد حوزره علمیه خاطرنشان کرد: اگر انسانی در مسیر هجرت مقدس که به خاطر خداوند و دین است از دنیا برود طبق آیات قرآن کریم، ثواب و اجر شهید را دارد.

سخنران حرم بانوی کرامت تاکید کرد: اگر انسان در جایی باشد که دچار شکنجه و سختی است و ایمانش در خطر است وظیفه دارد هجرت نماید و برای زندگی ملاک اصلی در یک شهر حفظ احترامات و حفظ دین است.

وی اظهار داشت: هجرت اگر چه ممکن است سختی هایی را داشته باشد اما ارزش های بسیاری در هجرت مقدس وجود دارد و همواره هجرت بر جهاد مقدم است به همین خاطر نباید به خاطر سختی های هجرت از این مسئله غافل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام رفیعی: عربستان به اسم علم آموزی تفکرات وهابیت را ترویج می کند

حجت الاسلام رفیعی: عربستان به اسم علم آموزی تفکرات وهابیت را ترویج می کند