مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 15:122022-04-18سياسي

سال های جنگ قصه هایی ناب و روحی تازه برای ما دارند


نویسنده کتاب «برده سور» در رونمایی آن گفت: قصه های نابی از سال های جنگ وجود دارد که هر کدام می تواند دنیای جدیدی را به روی ما باز کند.

این ادبیات است که فرهنگ و روحی تازه به ما هدیه می دهد.

- نویسنده کتاب برده سور در رونمایی آن گفت: قصه های نابی از سال های جنگ وجود دارد که هر کدام می تواند دنیای جدیدی را به روی ما باز کند.

این ادبیات است که فرهنگ و روحی تازه به ما هدیه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم رونمایی از کتاب برده سور در برنامه عصر خاطره رزمندگان نیروی زمینی ارتش عصر دیروز یکشنبه 28 فروردین در سالن شهید مطهری ستاد نیروی زمینی ارتش با حضور جمعی از مسئولان ارتش جمهوری اسلامی ایران، مدیران فرهنگی، جمعی از خانواده های معزز شهدا و اصحاب رسانه برگزار شد.

این مراسم به همت مدیریت حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نزاجا، نیروی زمینی محوری، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت امور فرهنگی، انتشارات سوره مهر، انتشارات سوره سبز و ارتش جمهوری اسلامی مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت برگزار شد.

پس از پایان نماهنگ، دکتر محسن صادق نیا مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیروی زمینی محوری ارتش ضمن خیر مقدم به مهمانان به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد پرداخت و بر شناساندن شهدای حماسه آفرین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال های جنگ قصه هایی ناب و روحی تازه برای ما دارند

سال های جنگ قصه هایی ناب و روحی تازه برای ما دارند