مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-18سياسي

ساماندهی وضعیت استخدامی داوطلبان هلال احمر در سال جاری


رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از برنامه این جمعیت برای ساماندهی وضعیت استخدامی داوطلبان این جمعیت در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مهدی ولی پور بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان به خبرنگاران استان اظهار کرد: هلال احمر با تمام فراز و نشیب هایی که در طول دهه های گذشته با آن روبرو بود، تمام تلاش را برای ارائه بهترین خدمات در حوزه های مختلف را برای مردم داشته و خواهد داشت.

وی ادامه داد: رویکردهای هلال احمر از امسال دستخوش تغییرهایی خواهد شد و سعی ما بر این است فعالیت های هلال احمر توسعه همه جانبه داشته باشد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: تلاش ما بر این است در کنار اقدامات امدادی، بتوانیم در فعالیت های اجتماعی و مردمی را گسترش دهیم.

ولی پور بیان کرد: براساس وسعت حوادث و سوانحی که در سطح کشور طی 10 سال گذشته داشته ایم، ذخایر امدادی جمعیت دستخوش تغییراتی شد و آنطور که باید جایگزین نشد.

وی اضافه کرد: لجستیک زمینی و هوایی جمعیت نیز نیاز به نوسازی داشت و به خاطر محدودیت ها آنطور که باید به آن توجه نشد اما با پیگیری هایی که انجام شد در سال گذشته با همراهی دولت و مجلس بودجه خوبی برای این عرصه مصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی وضعیت استخدامی داوطلبان هلال احمر در سال جاری

ساماندهی وضعیت استخدامی داوطلبان هلال احمر در سال جاری