مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-18سياسي

تعامل بی نظیر سپاه و ارتش در استان فارس


صمیمیت و تعامل سپاه و ارتش در استان فارس مثال زدنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به مناسبت فرارسیدن روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان، سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس با امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سردار بوعلی در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: سپاه، ارتش و مجموعه نیروهای مسلح با روحیه جهادی، برادرادانه و در کنار هم در هر عرصه ای که موردنیاز کشور باشد حضور پیدا کرده و نقش آفرینی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه صمیمیت و تعامل سپاه و ارتش در استان فارس مثال زدنی است، گفت: برپایی بیمارستان پشتیبان برای ارائه خدمات پزشکی به بیماران کرونا یکی از نمونه های درخشان اقدامات و محصول همکاری مجموعه نیروهای مسلح در استان فارس بود که رضایت مردم را در پی داشته است.

  فرمانده سپاه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران،  خاطرنشان کرد: سپهبد شهید صیاد شیرازی اسوه اخلاق و ولایتمداری و الگویی شاخص برای جوانان مومن و انقلابی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل بی نظیر سپاه و ارتش در استان فارس

تعامل بی نظیر سپاه و ارتش در استان فارس