مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-18سياسي

توزیع بیش از 676 هزار پرس غذای گرم میان خانواده های نیازمند


مدیرکل کمیته امداد استان از توزیع بیش از 676 هزار پرس غذای گرم از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون میان خانواده های تحت حمایت و سایر نیازمندان با همکاری خیّران و مراکز نیکوکاری خبر داد.

- ، سید ابوالفضل پرپنچی با اشاره به اجرای رزمایش اطعام مهدوی و افطاری ساده، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 676 هزار پرس غذای گرم میان خانواده های تحت حمایت و سایر نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: همچنین بیش از 366 هزار و 354 بسته افطاری در قالب طرح افطاری ساده در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

پرپنچی ضمن تقدیر از کمک های مردم نیکوکار، حامیان، خیّران، مراکز نیکوکاری و سایر نهادها و سازمان ها در راستای اجرای رزمایش اطعام مهدوی و افطاری ساده، بیان کرد: تاکنون بیش از 38 میلیارد و 739 میلیون تومان از محل کمک های مردمی و خیّران برای تهیه و توزیع غذای گرم و افطاری ساده برای نیازمندان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: همچنین تاکنون 69 هزار و 800 بسته معیشتی با هزینه ای بالغ بر 41 میلیارد و 818 میلیون تومان میان خانواده های تحت حمایت توزیع شده است.

وی ضمن دعوت از مردم، خیّران و همه نهادها و دستگاه های مسئول برای پیوستن به رزمایش اطعام مهدوی و افطاری ساده تأکید کرد و گفت: نیکوکاران می توانند برای ارائه کمک های خود به خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 676 هزار پرس غذای گرم میان خانواده های نیازمند

توزیع بیش از 676 هزار پرس غذای گرم میان خانواده های نیازمند